skolångest

Finns inget värre än att plugga i sista minut, speciellt när man skriver en uppsatts på 5 sidor i ett djupt ämne. 
Men när man har prov/inlämning/plugg varje dag har man inte tid att börja långt innan. 
Satt kvar i skolan till fem för att plugga, är ändå inte klar.. Känner verkligen att jag behöver lov, nu. 
 
Nu har jag precis bakat till min kära klass, standard till onsdagar. Men något som är grym är att Portkod 1525 kom ut idag, som jag har länktat !! Älskar verkligen Igor i serien just nu, han är ju sönder söt. Skarsgårdarna gör ju alltid ett bra jobb men han är verkligen dröm killen!
Men något som Portkod får mig att tänka på är att jag verkligen går sista året, på en skola jag älskar, med folk jag faktiskt står ut med. Bara de faktum att högskoleprovet är snart och att jag fyller snart 18 år. Är det nu man ska rymma bort och hålla på allt liite längre? Är det nu man ska ångra att man inte tog det där extra året utomlands? Trots allt detta har jag redan besämt vad jag vill göra, planen har varit fast sedan jag var 9 år.
På riktigt jag borde bara sluta tänka och göra min psykologi så jag kan gå och sova. Får helt enkelt se fram i mot att i morgon kan jag titta på serier, nya avsnitt av Supernatural, Faking it & i morgon släpps American horror story (hela 90 minuter långt avsnitt... DÖR).
 
P.s otroligt smart att äta annanas när man är allergisk så hela halsen/munnen/tungan svullnar upp, bra där B.
 



Kom ihåg mig?