“Life’s too short to drink crappy coffee and cry over boys who don’t care.”

Nu behöver jag sluta ifrån blogg.se-appen för att jag har uppdaterat min mobil och tydligen funkar de ju inte ens att ändra till fet-stil på texten då. Åhh redigt sur blev jag nu... Blogg.se - uppdatera tack. 
 
Min HELG har varit grym, riktigt bra faktiskt även om en hel del stress har ingått i detta.
fredags var skolan otroligt stort stressmoment, dock får jag skylla mig själv som inte hade riktigt hunnit med geografi-upg. Men åh andra sidan slänger ju skolan på massor av "lätta" uppsattser, som för övrigt inte är ett dugg lätt. Menar på riktigt hur lätt är de att skriva en uppsatts om Plate tectonics? På engelska? 
Men fick i alla fall sitta på varenda lektion och skriva, hann tillslut 4 minuter innan sista lektionen var slut. 
 
Där efter stressade jag för att möta Brunberg som skulle klippa sig, blev redigt snygg ! Stessade vidare till Friskis och svettis för ett pass med bästa Erkan. Där efter åkte jag hem och snabbstädade samt snabbfixade mig inför kvällens förfest. Jag, Possy & Effie sprang verkligen runt i sista minut innan killarna kom för att fixa oss/allt hemma. (Sorry syrran lånade din klänning, hata mig inte)
 
Men kvällen var riktigt lyckad, inget kalas utan kras som man brukar säga.. Efter en grym förfest åkte vi ner till Lipz där vi hade svin roligt. Kan säga att jag och tjejerna somnade gott hemma sen.
 
Lördags vaknade jag efter att Filippa & Rosanna hade städat - stor eloge till er brudar! 
Lååång frulle och massor av snack, brudarna gick hem och jag gosa ner mig i sängen. 
På kvällen åkte jag, Alex & Possy ner till Hemmakväll och köpte godis, sedan cyklade vi hem och myste framför Jurassic Park. Dom gick tidigt och jag somnade till en film.
 
Söndagen/idag har varit seg, har bara städat, pluggat och tittat på Gossip Girl. Nu ska jag fortsätta plugga och äta godis innan jag ska sova, inte det minsta taggad för skola i morgon...
Good nightie,
 



Kom ihåg mig?