“The worst part of holding the memories is not the pain. It’s the loneliness of it. Memories need to be shared.” — Lois Lowry, The Giver

Blev hemma idag, standard om man är laktos så att säga. Jobbigt men sant, så har börjat titta på Faking it och hela första säsongen gick fort ska jag säga! Grym serie och tycker verkligen alla borde se den för ett gott skratt. 
Sedan tittade jag på The Giver älskar dystopier just nu, så den var verkligen jätte bra. Våran svenska hunk Alex är ju med så det gör de hela så mycket bättre! Älskar hela filmen för övrigt också, så otroligt vacker. Man inser inte hur hemsk men också vacker vår värld faktiskt här. Att allt verkligen har två sidor. 
Ut över de tog jag en promenad med Effie, snackade och kändes skönt att gå ut efter en hel dag inne. 
Nu ska jag lägga mig och läsa en annan dystopi innan jag somnar... Sjukt seg dag, haha.
 
 



Kom ihåg mig?