Good bye 2014 Hello 2015

Gårdagen eller med andra ord nyår: jag vaknade rätt så sent & där efter åt jag en lång frulle. Efter detta gick jag till Konsum och tillslut så började jag fixa mig. Trots mycket om och men med alla påsar samt flaskor kom Jag och Effie ner till Brunberg. Väl där började vår kväll! 
Först fick vi var sin skumpa flaska & ert kuvert med ett uppdrag. Mitt var helt sjukt såklart...
Där efter blev det förrätt, som var en god skagentoast. Sedan till huvudrätt blev det en god sallad, kött & hasselbakspotatis. SUPER GOTT!

Sedan blev det beer Pong, drinkar och annat skoj.

Precis innan tolv så kom det lite fler folk & vi alla både öppna våra flaskor skumpa samt tände våra cigarrer. 
Nytt år, grymt ! Alla var glada och vi alla skrek sönder våra lungor.
Nu bar det av till lipz. Men påväg nästan precis där, vänder jag mig om och faller ihop. Förstår ingenting, lipar sönder & kan inte röra på benet. Allt går väldigt snabbt, Brunberg ringer en ambulans och nästa sekund sitter jag & Lisa i den.

Kom hem 11.00 idag, utan sömn och mat. En av dom värsta kvällarna, så mycket smärta & nu blir kryckorna mina bästa vänner. 

Har legat hemma, sovit, ogge & Brunberg kom, Effie tog med glass ( mitt hjärte barn) och rissan kom också förbi. 
Nu har jag ätit och tittar på suits, väntar på att smärtstillandet ska komma igång. 

Good night ! 


Men Bianca då!?!?!?!
Krya till tusen och var rädd om dig för fan, detta är ju ej hållbart! <33

Svar: Hahaha, gose då !! Tack fina du syns i morgon <3 <3
Bianca




Kom ihåg mig?