“I’ll never be busy enough to not miss you.” M.K

Helgen har jag inte bara legat i sängen och dragit mig. Utan har varit runt lite överallt faktiskt.
Fredagen: Lisa kom & hämta mig på morgonen sedan åkte vi till skolan en snabbis. Jag åkte och åt med pappa på Truly indian. Sedan gick jag hem och sov, haha. Tittade på serier och myste. På kvällen kom str-brudarna till mig & vi åkte ner till buddies på drinkar.
Sedan kom Lisa & Carro hem till mig, blev även donken. 


Lördagen: eftersom Ashel & Ida har kommit hem på besök så umgicks jag lite med dom. Sedan familjemiddag & där efter kom Carro samt Malin. Vi åkte hem till Carro & checka film, åt gott och myste. Efter att vi hade lämnat Malin så åkte vi förbi donken där alla killar var. Sedan efter liten stund där så åkte jag hem och somna nästan direkt.

Söndagen: vaknade sent och åt frulle med broshan & Ida. Sedan chillade jag framför modern family ! Där efter kom Brunberg en stud och vi snackade. Efter det blev det familjemiddag igen & sedan tittade jag på film samt pluggade. 

Ska sova nu, nattis! 
Kan gärna ta en sista-minuten-resa till Grekland! 
Sus

Vilka underbara paradisbilder :) <3

Svar: Älskar dom!! :)
Bianca




Kom ihåg mig?