“I know people come and go but it still hurts when they do.” — 3 am thoughts

M Å N D A G:

Finns det någon människa i hela vida världen som gillar måndagar, alltså nej usch. 
Men lyckades komma i tid till skolan, och tur det för mitt muntliga prov i Cambridge-test blev framflyttat. Skönt att ha gjort det nu, bara prov på lördag - skriv som är kvar. 
Där efter fick jag ett mail om att jag ska gå på en intervju för sommarjobb på Liseberg nästa vecka. Så jag blev genast väldigt glad, men sedan hade vi matteprov och blev genast ledsen. 
Efter provet gick jag till sjukgymnastiken och tränade. Nu har jag kommit hem och ätit lite, snart ska jag sätta mig och plugga igen. Även om jag är så otroligt trött att jag kommer somna snart...
Hittade en old playlist på youtube, dog. Låtar som dessa kan jag inte ens fatta att jag har glömt bort.
 C-ya later.



Kom ihåg mig?