No one is you and that is your power.

L Ö R D A G:
Har ägnat hela dagen till jobb, jobbade på Karl Hedin! Men nu ligger jag i sängen och är otroligt trött. Måste plugga lite osv, troligtvis hänga med brosh ikväll också. 

F R E D A G:
Gick upp redigt tidigt för att åka till Gbg med familjen. Hämtade min balklänning & även köpte student outfit. Där efter åkte jag hem och titta på Parnevik. Åt där efter för att sedan åka ner till stan med Effie för att möta grabbarna.

O N S D A G:
Var i skolan och var redigt trött. Men lyckades ändå ta mig till gymmet. Där efter snabbt hem & fixa mig. Sedan gick jag till anni. Det blev en schysst förfest & en utgång på det!

T O R S D A G:
Sov verkligen ut, där efter en go frulle. Sedan fixade jag mig & blev hämtad av Hanna. Så åkte vi ner till bion och hjälpte till med de nya eleverna. Där efter chillade jag hemma & Nils kom förbi! 





Kom ihåg mig?