7293

Idag har det varit en familje/serie dag. Jag har nu sett klart på alla avsnitt av The Fosters som har kommit ut, jag har fikat med min padre, Ali och mikis. Sedan tittat på TCA och chillat för det mesta. Nu ligger jag i sängen och ska sova, bredvid mig har jag min lilla kycklingvinge även kallad Ali, är sjukt trött efter få tal sömntimmar i natt.
Meteor-regn får mig lite i panikstadiet... Speciellt när jag hör världens smäll och sedan hör jag att Ashel och sopran går upp, så berättar jag vad jag såg och hörde deras kommentar " vi hörde det med och strömmen försvann i hela kvarteret". Kul, sedan förklara Ashel hur mycket hemskheter det kunde vara "zombies, hela jorden går under, 2012 filmen...", han hade hoppats få stöd av sopran med att skrämma mig genom att fråga vad han trodde det var, hans svar "möjligtvis ett simpelt strömavbrott..?".
Efter en liten stund försökte jag sova igen men kunde inte!
Nu ska jag där i mot sova eftersom jag knappt orkar hålla händerna uppe!
Sov sött!




Kom ihåg mig?