7291


Lördag: vaknade runt halv 12 för att tjejerna späma i gruppen - skaffa aldrig olika gruppchatter. Men anni sa att om jag kom upp till henne skulle hon fixa frulle så var där på en kvart. Hon fixa goaste frullen och vi chillade otroligt mycket, där efter titta vi resor i 4 timmar. Sedan gick jag hem, åt och pluggade samt titta på film. Mysigt värre!

Söndag: Fick gå upp tidigt för att fixa mig och sedan ta bussen till torp för att jobba i 6-7 timmar! Rätt roligt och nice faktiskt, + att det blir ett bra extra jobb. 
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket mer än att chilla framför Johan Falk - kommer alltid dö för Joel Kinnaman... 

Idag: sovmorgon är grymt underskattat och idag uppskattades det till tusen. Tog bussen ner till skolan för en chill dag, nu innan jul blir det mycket film och de sista inlämningarna. Efter skolan så åt jag framför Revenge och har även skypat med Anni & Biselius. Ska sätta igång med plugget nu innan Paradise Hotell! 

C-ya, bitchachos! 





Kom ihåg mig?