7291

Bästa eftermiddagen med min lilla älskling. Efter skolan så var jag så sjukt trött ( sciens två lektioner på rad ), men direkt när jag kom innanför dörren så vände jag och åkte upp till Anni. Vi sa att vi bara skulle träffas en snabbis men så blir det inte aldrig riktigt när vi ska träffas ! Vi snacka, titta på julkalendern + VS fashion Show, lyssna på musik, skratta och hon gjorde att jag började gråta... Haha! Hon hade också sina moments när hon fucka ur men också fixade mat till mig - älska babe det där!

När jag kom hem så tittade jag åter igen på VS fashion Show, där efter började paradise hotel så tittade på det och nu ska jag sova. Måste vara pigg inför en grym dag i morgon! 

Good nightie, Loves! 

1. Jag och Ad la ut att vi hade varit tillsammans i 5 år, ta det lugnt vi har inte ens någonsin varit tillsammans i 5 sekunder, bros before hoes! 

2. Jag och broshie bytte jacka - undrade först varför han hade min, fick svar på det genom att hans dragkedja fastna och fick kämpa med att ta av mig den hos Anni under flertal minuter..

3. Den orriga maten min anni gjorde! 

4. En bild ifrån i måndags.

Science stavas det hahahaha😋😋

Svar: Hemskt jobbigt fel, speciellt när klockan va kvart i 12 på natten och atocorrect va igång! Men tack i alla fall ska fixas 😉
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?