7391


Igår: Åkte ner till skolan och vi träffades med klassen för att ha lite jul-mys. Julklappsutdelning, kakor och övning inför avslutningen - där efter gick vi och avslutning-showen började. Den var riktigt bra, hel sjuk också faktiskt, när rektorn har ett tal om korv fattar man vart ribban ligger! Störd skola haha. 
Efter detta åkte jag hem till Poppo med ett supetskönt gäng, vi åt sjukt mycket god mat, cupcakes och drack glögg. 
Supermysigt, kom hem runt 7 och det var perfekt till maten. Där efter tittade jag på Avicii's dokumentär, helt sjukt bra och verkligen värd att titta på. 

Idag: Vaknade runt halv 1 låg kvar i sängen och tillslut hörde jag hur mamma kom hem så gick jag ner - bästa frullen: DONKEN! Sjukt onyttigt som alltid, men fan va gott. Nu sitter jag och har ätit upp, tittar på Grintchen. Ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig! 
C- ya later ! 
Anledningen till att jag är så seg på att blogga är för att jag håller på och ändrar en del saker här... 
1. Sköna gänget hos Poppo igår. 2. Den supergoda maten. 3. Jag och evve. 4. Jag och becka. 3. Jag och mina sociala kompisar på jul-showen.

1-2. Outfit bilder ifrån igår. 3. Bästa broshie fick en fin klubba. 4. Jag och bästa på spanskan i måndags(?).



Kom ihåg mig?