All I want for Christmas is you...

Ännu en jul har gått förbi... 
Vaknade av att mami och Ashel tjatade på mig att jag skulle vakna & komma ner för att äta frulle, så efter en halvtimme gjorde jag det. Där efter fick jag & Ashel "leta" julklappar (i sjävka verket fick vi titta oss omkring för att våra julklappar var bakom gardinen och bakom soffan...), efter detta blev det ganska mycket stress på att göra oss i ordning och sedan åka ut till morfar. Först och främst Skypa vi med Ali i Aussie-land, där efter blev det Kalle anka och mat. Satt och tittade på tv en stund och sedan blev det julklapps-utdelning, otroligt tacksam för alla julklappar som jag fick. Äkta orre-julklappar alltså Odd Molly - tröja, VS trosor, body mist & body lotion. Sedan parfym & body lotion i Fantasy, Avicii-konserten och lite annat + det bästa: biljett till en Frölunda match
Sedan blev det efterrätt, jag och Ashel titta som vanligt på tv, där efter kaffe och godis. Sedan kom Ida och vi åkte hem runt 1 halv 2, nu ligger jag i sängen och ska sova. Även om jag bara fira med en liten del idag så är jag redan trött på julmat men hade en supermysig julafton! 
Good nightie ! 





Kom ihåg mig?