“Because I am not the type of person someone falls in love with.”

Idag borde jag inte ha gått upp ur sängen, vaknade riktigt äckligt tidigt men försökte somna om utan någon vidare lycka gick jag upp. Hann fixa mig och äta frulle, kom till skolan och gick endast på en lektion. Mådde så sjukt dåligt att jag åkte hem direkt. Väl hemma tittade jag på veckans avsnitt av Revenge och sedan somnade jag till Ensam hemma, har verkligen sjukt svårt att sova på nätterna så fick ta igen lite. Där efter gick jag ner och fixade kaffe, då kom min kära Anni panni och knackade på. Den kvinnan har fan radie på när jag har kaffe framme, men bra var det för hon livade upp min dag! Vi skratta och åt tacos samt var allmänt störda som vanligt. Nu har jag städat och fixat i ordning hela huset, men mamma kommer ändå komma hem och säga att allt är stökigt som vanligt kan jag lova er. Idag fyller också väldens bästa bro år, Nisse min lilla gose - är sur för att han dock bort det fina collaget jag hade suttit med. Han får betala tillbaka bra för att jag ska förlåta detta... 

Nu måste jag plugga och börja på en liten överraskning som ni kommer märka innom kort! 
C-ya later bitchachos! 
 



Kom ihåg mig?