“I want to be beautiful for myself. Not for anyone or anything but for myself.”

Lördagen: dagen sov jag in otroligt mycket, gick upp av att mami kom hem med donken för så nyttig är jag. Där efter tittade jag på
grinchen och sedan började jag städa. Efter städningen fixade jag mig i ordning, anni kom nej och vi drack lite kaffe. En stund senare kom både rossy & Effie, vi beställde pizza nästa direkt och sedan började vi sminka oss. Ett ord för dessa tjejer sjuka
Senare drog vi till Uddevalla för black and white - party. Vi åkte hem runt kanske två någon gång av att Alice körde oss, där efter blev det chill i köket och sedan somnade vi. 

Igår: Vaknade tidigt av att tjejerna satt ute och snacka i sofforna så fick gå ut och joina dom. Där efter blev det frulle & att städa. Alla tjejer skulle dra hem så jag började göra mig i ordning och åkte ut med pappi till siba. Åt lite på Eat och sedan letade vi efter en nyårsklänning till mig (utan lycka). Gick hem och somnade... Somnade runt sju. Men gick upp igen runt 11 och tog av sminket, linserna och kläderna för att kunna lägga mig igen. 

Idag: vaknade runt 10 och har legat kvar i sängen, tittat bloggar, instagram osv. Nu ska jag snart gå upp och äta frulle, kanske åker ut till Överby idag för att fortsätta jakten eller så stannar jag hemma och bakar ! 

Anyway, c-ya bitchachos. 





Kom ihåg mig?