In your eyes, I travel.

Fredagen: sista FN-dagen, sjukt bra avslut och faktiskt riktigt bra slut efter en bra vecka. Efter skolan fikade jag med min gose Marks, hade det trevligt som vanligt med min bestie. Efter det åkte jag hem till Erika för att mysa med brudarna och äta lite julmys. Vi snacka för det mesta och skratta, sedan åkte jag hem runt halv tio. 
Väl hemma höll jag på att sova, men så slutade det ändå att jag var på fest.. Åkte hem med Matti, och anni locka mig med donken så jag sov hos henne med Rossy, skreda alla tre. 

Lördagen: Vaknade av att mami ringde och fråga vart jag var klockan sju. Sedan somnade jag om vakna av att min älskling hade lagat goaste frukosten! Runt väldigt mycket gos gick jag ner till mig i tofflor - tack Gud att vi bor grannar typ. Gjorde mig i ordning, titta på ett glee avsnitt och åkte sedan för att äta ute med Pappa, Ashel, Robin och Sandra. Efter väldigt många timmars av ätande gick jag till Carl och träffa upp Rossy & Stina, jag och Rossy gick vem till Anna där vi åt och snacka. Deep talk på 1000%, gick hem runt. 

Söndag: kunde inte sova då Mikis ringde och det första jag säger "vad har hänt med Ashel" --> näl, akuten. Idioter det finns Asså! Plugg plugg plugg ! ALICE FYLLER 18 IDAG! 

Min bestie - marks, mina älsklingar. 

Mysigt på kvällen med mina Lesbones... 

Jag och min broder, rossy & Anna sovandes-ish... Selfie x 2 och sedan en bild på Ashel ifrån restaurangen. 

Jag & Matti på dansgolvet, min älskling och jag, sedan har vi min kusin och jag! 

Titta den frullen ! D ö r.



Kom ihåg mig?