The best of days was with you.

Ligger hemma i sängen och väntar på att Anni ska ha ätit klart så jag kan beställa pizza, så nyttig ska jag vara idag ! Sedan ska jag träffa brudarna för en film - även om dom är fett töntiga som inte vågar titta på skräck...

Igår: Jag och älsklingen åkte till sylteskolan för att vänta på mamma & Morgan, där efter åkte vi till Götet! Jul på Liseberg med andra ord, allt var sjukt mysigt och gulligt - började verkligen gråta när jag såg det jag hade väntat på i ett år nämligen chailatte-ståndet. Köpte självklart med mig pulver så jag kan göra det hemma!! Vi skrev önskelista till tomten, Maja tvinga mig att möta min rädsla och krama en kanin - hatar dig för det fortfarande, åt knäckäpplen samt massor av godis ! 
Hade en toppen kväll med bästa, somnade också redigt gött när jag kom hem. 

Idag: Lucia firande stod på topp och vi i elevrådet fixade massor av glögg, pepparkakor, lussebullar och clementiner ~ sjukt jobbigt med glöggen. Otroligt chill dag! 
Sedan efter skolan gick jag, Anni, Evve, Rossy, Ebba, Tea, Lovisa och Linnea till Resia för att titta på resor - i sommar ska bli en grym sommar asså !! 

Bra dag, men inte lika grym som den för ett år sedan.. Men men!





Kom ihåg mig?