“1. be with someone who doesn’t make you want to check your phone.”

Otroligt chill skoldag, vi har fortfarande FN-vecka och allt är i full rulle - kommer bli kaos i morgon då vi på riktigt sätter igång. Men är otroligt taggad och allt har varit väldigt kul att göra, det enda som är kvar är att läsa lite extra papper och kanske leta lite sista minuten infortmation. Sedan även faktiskt bestämma sig över hur man ska se ut... Det är det svåraste ska jag säga. Men efter skolan har jag tittat på Paradise Hotell och Elsas värld, sjukt bra båda två. Morfar kommer snart, min gose morfar fyller år idag och vi ska skypa med Ali - kommer bli så avis om hon är sjukt brun (vilket hon kommer vara). Där efter ska jag plugga hela kvällen och försöka lägga mig tidigt. Nu måste jag skynda mig om man säger att morfar ska komma klockan fem slutar det med att han kommer en halvtimme tidigare...Man kan inte planera med den mannen, i den sekunden då jag skrev detta så hör jag hur dörren öppnas och morfar ropar mitt namn. Yes så gör vi i våran familj!  C-ya laater bitchachos!
 
#the scene in which draco is me in every lesson in my entire life
 
 



Kom ihåg mig?