EN GRYM 17-ÅRS DAG.

Igår blev jag 17 barre och det var en grym dag!!! 

Efter att ha lämnat Ali så stressade jag med att städa, duscha och fixa mig för att ta bussen ner och träffa bästa Ray. Killen bjöd mig på O'learys och dessutom fick jag ett så otroligt fint halsband. Kan säga att han gjorde min dag, och sjukt Nice att träffa honom efter att han har varit i Umeå hela lovet! Efter att ha världens bästa stund med supergod mat (tusen tack Ray) så kom Amandie & Simon för att köra hem mig. 


Stress på hööög nivå innan bästa brudarna kom hem till mig på livets förferre ! Sjukt lyckad var den. Fick otroligt fina presenten till och med killarna hade med sig blommor - dog, så sjukt Goa är dom! 
Runt nio så åkte vi alla vidare till Halloweenfesten - på väg dit tvingades Simon sjunga Happy B-day till mig men väl där blev det mycket dans och snack, en riktigt bra fest ! Men Amandie, Albin & Simon kom och hämtade mig och Jonatan, det blev en donken ride innan jag fick sova. Har dock ändå inte sovit ett dugg i natt kan jag säga, vaknade med ont i halsen och otroligt seg. 


Efter några timmar så kom Rossy, Annipanni & Evve - städning på G och självklart lite mat på detta. När dom gick så städa jag lite mer och började blogga men hann bara halva inlägget innan Effie kom förbi med chips så vi snacka en hel del. 
Nu Sitter jag och pluggar, ska skriva lite dagbok innan tillslut mami kommer hem, där efter sömn! 


Vill säga tack till alla grattis, presenter och för att jag har haft en grym dag igår! 
Good nightie. 



Kom ihåg mig?