Kiss me and kill me sounds pretty much the same in my ears.

Ligger nerbäddad, ny duschad, ensam och tyst i sängen. Hatar samtidigt älskar att vara helt ensam, ikväll älskar jag det. Är så sjukt trött efter denna dagen... denna veckan. Vi har FN-vecka (sagt det för 67 gången) och idag hade vi debatt, tog mer på krafterna än vad jag hade förväntat mig. Efter skolan blev det att snabbt åka hem och slänga i mig en kopp kaffe för att åka ner till skolan igen där det blev middag. Jätte trevligt ändå och i morgon är det sista dagen för FN-rollspelet. Vilket är lite tråkigt men för det mesta skönt. 

Tänkte ha tittat på en serie nu innan jag skulle sova men såg att jag har tittat klart på Revenge & får vänta till 8 december ! Fy fan, denna säsongen är G r y m ! 

I helgen blir det att träffa min pojk, sedan julmys hos Erika, middag på lördag med familjen och julmys på första december! I mellan ska jag självklart plugga och träffa andra små tjejer. 

Nu är jag så otroligt trött att jag snart somnar med mobilen i handen, kommer jag göra ändå och Effie om jag slutar svara vet du varför haha! 
Good nightie ! 





Kom ihåg mig?