Whats the point in missing someone who doesn't miss you ?

Vaknade för en stund sedan, har hunnit äta lite frulle och druckigt mitt morgon-kaffe ! Nu ligger jag i sängen med grym musik och ska snart gå upp för att fixa mig samt städa i ordning mitt rum, ett ord för mitt rum: KAOS ! 
Fick även en hel del nya kläder igår av papi som födelsedags present, sjukt Nice. 
Igår så åkte jag, Wilma och pappa och shoppa nya kläder till mig, sedan gick vi och åt på Pitchers. Där efter kom jag hem och fixade i ordning mig för att sedan åka ner till stan och träffa mina brudar. Vi satt och fika ett tag, även Nikolajs och Antz + killarna var där så snacka lite med dom innan vi åkte hem. Träffade även bästa Philip på bussen! Väl hemma så myste jag med en trött bror som hade otroligt stor värk, åt lite pizza och titta på The Carrie Diaries innan jag somnade. 
Vet inte riktigt dagens planer, vi har studiedag i morgon så jag har ingen söndagsångest idag vilket är sjukt skönt! 
C-ya later bitchachos! 





Kom ihåg mig?