“You’re getting older, and you’ll see that life isn’t like your fairy tales. The world is a cruel place. And you’ll learn that, even if it hurts.”

Idag kan vara en så sjukt jobbig och tröttsam dag - hade prov på FN idag och verkligen ett prov pajar hela dagen. Blir så otroligt stressad, sedan känns det som om jag har fått 1 timme sömn i natt och om jag hade varit smart nog i morse hade jag tagit med mig 10 av Ashels tjocktröjor men nej det har jag inte. Så nu går jag trött och fryser, hej bitter brud ! Där i mot så ska jag efter skolan hem till papi och sova där för natten, samt fira mig lite sådär. 
 
Igår var jag i götet på en mässa och en utställning, var så sjukt trött igår att det enda jag gjorde när jag kom hem var att plugga och chilla med töntarna. 
 
Blir så jävla sur på mig själv i otroligt många situationer, speciellt med att jag alltid blir sårad när jag vet bättre. Hatar när hjärtat tar mer skada än hjärnan. 
 Dör.
 



Kom ihåg mig?