legitimately sad over the fact that i’m not actually a witch

Idag vaknade jag upp av att jag verkligen drömde om Amerikanska pannkakor, självklart var jag tvungen att göra detta. Så stod och stekte dom i någon halv timme, sedan åt jag och där efter låg jag flera timmar i sängen och tittade på Supernatural, Svenska hollywood fruar och andra serier. Efter ett tag så kom tönt 1,2,3 upp ur källaren för att äta och dricka kaffe så satt och prata med dom ett tag. Efter detta började Jag och Ali baka lussekatten - nej, jag är seriös. Eftersom Ali flyttar nu på lördag kommer inte hon vara hemma och fira jul eller ha våra traditionella "glögg-kvällar" så vi fick ta en ikväll istället. Vi drack glögg, åt pepparkakor, och lyssnade på jullåtar. Sedan firade dom också mig och jag fick ett presentkort på Pondus än så länge, mami åker till Milano den lyxliraren så hon kommer inte vara hemma på min födelsedag. Sedan kom Mery, Aia och Zahra upp en snabbis så vi snackade lite okej Mary slog sönder mig typ, kommer ha blåmärken stora som berg...

Väl hemma sedan så kom både Helena och Mikaela, men jag gick upp och titta på Practical Magic. Mami kom och myste med mig en stund eftersom det är våran favorit film - bästa halloween fasen va jag älskar just denna tiden. 

I morgon ska jag upp tidigt för en fullspäckad dag kan jag säga! 

Good nightie!





Kom ihåg mig?