What am I suppose to do with the way I feel?

Eftersom min underbara älskling Maja har klagat på att jag är sämst på att blogga så kastar jag in ett snabbt inlägg. 

Igår: var det en otroligt chill dag i skolan, måndagar är dock nästan alltid chill. Men skoldagen avslutades med att vi tittade på skräckfilmer och fick popcorn + godis, halloween är på G! Sedan stannade jag och plugga matte, satt även hemma och plugga sinnes stört mycket matte. Men världens bästa nyhet: 
JAG SKA PÅ AVICII! 
Bestien ringde och sa att allt var klart och att vi hade officiellt biljetter igår, jag kan säga att på två sekunder började jag gråta av lycka! Helt sinnes att om 129 underbara dagar ska jag få se världens bästa kille, älskade Tim! 

Idag: skolan var förjävlig, hela dagen gick åt att oroa sig över matte provet och hela min livslust gick ur när jag var klar med det. Efter skolan så gick jag & stördisen och åt, skräll ! Där efter drog vi hem till mig, skrattade massor, snackade och sedan hängde med Ashel och Philippen. Runt 8 kom poppo och cray cray, blev tre mer örhängen i örat i alla fall! Tusen tack Poppo! Vi chillade en stund innan dom drog och jag satte mig framför Hollywood Fruar, bästa mami hade köpt en B&J som tröst över matte provet. Nu har jag duschat och ska sova, orkar inte skolan i morgon men endast tre dagar till lov..
Good nightie! 






Kom ihåg mig?