7500

Ett avsnitt av Supernatural: Check! Helgen är slut och skolan är här, kunde verkligen inte sova ett dugg idag så gick upp tidigt för att ha sovmorgon!Tog en dusch, åt riktig frulle (vilket är sällan det händer då jag får stressa) och gjorde mig i ordning i lugn och ro. Första lektionen så hade vi våran första presentation för denna terminen - sjukt nervöst! På lunchen så hade jag deep talk med bästa Elvira mycket som händer under helgen vänner. Efter skolan hade vi elevråd och där efter hängde jag med till måg med Poppo där jag blev hämtad av Mami, vi åkte och sola lite innan vi åkte hem. Nu ligger jag i min säng och är otroligt trött, snart kommer Aliiice för att titta på idol och toligtvis blir det skräckfilm efter, så ska föröska hinna plugga lite innan. Försökte övertala Ashel att köpa ett par Vans till mig nu när han ska ut och köpa ett par Docs till sig själv - not gonna happen känner jag. Den killen gjorde min dag igenom att fixa isen (ni fattar inte hur otroligt stolt jag blev), han fixa isen precis så jag ville ha det... Isen är en stor del av mitt liv.
Taaataaa!

Äntligen kan jag börja ha på mig min älskling, och tack för att den finns för idag var det riktigt kyligt ute!



Kom ihåg mig?