8290

Bianca Eriksson sommaren är över så sluta upp med att cykla runt i bara linne kjol mitt i natten. Det var min tanke hela natten kan jag säga, och min motivation var "snart kommer jag hem till min varma säng" när jag cyklade. 
Igår firade vi som sagt Pottsen och på tolvslaget blev det att skåla innan dom följde mig (och mötte upp Pablo), men påväg hem så stannade jag förbi Andrés place eftersom killen hade lite ferre, där var gänget så vi stannade ett tag innan Carl ("alla skyller på mig") fick för sig att vi skulle dra en donken. Så runt ett halv två åkte vi till Donken och köpte mat sedan åkte vi hem igen, dock var jag inte världens mest peppade brud - tror Robz, Philip och Stina blev lite sura på mig när allt jag kunde säga var 'Jag fryser'. 
Men när jag kom hem fick jag ändå inte sova utan så fort jag hade lagt mig i sängen fick jag gå ner och öppna dörren till Philip och Ashel... Sedan ramlade jag i trappan.
 
Idag har jag chillat hemma, tittade lite på supernatural och sedan träffade jag Effie för en PW till stan. 
När jag kom hem snacka jag lite med boshie, ett till avsnitt av supernatural och sedan fick jag världens bästa nyhet - berättar i morgon!
Sedan fick jag reda på att min bror har bokat resa i 4 månader, min mamma har fått en resa och min syster ska i väg i fyra månader. Vad fick jag? FRÖÖÖÖLUUUNDAA Here i come!!!!! Bästa!!
Nu sitter jag och Ashel och tittar på film, dock valde han min hat-film så funderar på att om jag ska gå upp. Måste sova tidigt idag - fortfarande inte frisk.. 
Good nightie! 
 



Kom ihåg mig?