damn this is such a good song let me play it 86 times an hour until I hate it

Sminket är borta, linserna är bort tagna och läppstiftet är av torkat. I'm ready for the bed, så otroligt trött och riktigt skönt att krypa ner i min underbara säng och sova. Jag har haft en jätte mysig dag bestående av Supernatural och där efter fixade jag mig för att sedan drog jag till Erkan med brudarna. Vi snackade för det mesta och åt, men tittade även på en film med kaffe nu i slutet. Filmen heter Studentfesten och det är en ny svensk film - för er som inte gillar svenska filmer kan jag ändå rekommendera denna, för fasen va vi garva. Så underbart überhärlig film asså! Eftersom min cykel har stått där sedan kräftskivan så cyklade jag hem med den och det var riktigt skönt att cykla, det enda negativa är att jag fortfarande har ont i min hals! 
Nu kom min broshie hem och hoppas han har med sig donken till mig troligtvis inte . Hade höga förhoppningar nu som han krossade totalt, men nu har jag post limit och är trött så Nattie nattie lovelydovlie. 
 



Kom ihåg mig?