having plans sounds like a good idea until you have to put on clothes and leave your house

Sitter på min andra NO-lektion för idag och jag kommer typ somna om två sekunder eller så, orkar verkligen. Men det är onsdag och det betyder att halva veckan har gått - vilket är verkligen skönt! 

Dagens planer är troligtvis att träffa pappa (vill säga om han inte dissar mig) och sedan ska jag försöka hinna plugga innan kussarna kommer över så ska vi titta på Idol och mysa. Standard Eriksson med andra ord! Helt seriöst nu orkar jag inte mer av denna lektionen, need coffee and fooood!!! Igår där i mot så låg jag praktiskt taget hemma i sängen hela eftermiddagen tills jag och Jo gick till konsum därefter lite talk innan vi gick tillbaka hem, då blev det Idol, H-fruar och lyssna på Avicii när jag duschade och fixade i ordning mig innan jag gick och la mig. 

Efter 10 minuter på första NO-lektionen så fick jag post limit, hur lyckat? Har tittat igenom varenda  sida som finns på denna datorn. Inte en dag för atomer med andra ord!

C-ya laaaterrr bitchachos!

 



Kom ihåg mig?