U CAN'T SIT WITH US.

Skolan är så seeeg, orkar knappt ha koll på livet. Sitter med bajs so:n som jag försöker fatta, men det går segt. Ska även städa eftersom mami får le damp, men annars ska jag titta på H-furar och läsa det sista innan jag somnar. Men annars så efter skolan chillade jag med min bestie och du är så skyldig mig hela ditt liv Mery. Helt sinnes sjukt underbart att ha henne hemma !

När jag kom hem ordnade jag riktigt grym mat - ibland får jag till det. Men vill verkligen att min förkylning ska vara över så jag kan börja träna, är verkligen taggad till tusen. Sedan annars är skollivet fullt i gång, elevrådet - festkometen och plugget på topp. Ligger till och med ganska så bra till i matten (även fast jag inte fattar ett piss), känner att morgondagen kommer bli jobbig... Men på plus sidan så har jag tittat över SHL matcherna och började gråta när jag såg hur bra vissa datum var (Frölunda-AIK i Scan!), helt sjukt hur grym säsong!!!!!

Måste se vad jag ska ha på mig, denna veckan har varit kaos för mig ang hur jag ser ut - kaos vänner.

Good nightie!

 
 



Kom ihåg mig?