what beautiful weather outside im gonna close the curtains

Sitter nu med tända ljus, grym musik och pluggar - allt för att göra det bästa av situationen. Hoppas verkligen att det går bra på matten i morgon, är så jävla nervös! Trodde helt seriöst klockan var runt tio men den är bara åtta, så några timmars plugga innan sömnen tar i kapp. Ska dock försöka sova tidigt i kväll då jag gick och la mig runt halv ett igår... Idag har faktiskt varit en väldigt bra dag, Carro och jag räddade hela livet med att införa kak-No! 
Har även pluggat lite idag samt tittat på Supernatural och har bara tre avsnitt kvar nu, så den 8de kan gärna komma nu!! Just nu är det bara jag och boshan hemma så snart kommer nog högtalarna fram och lite kvällsmat. 
Ska dra och plugga nu... (tur att jag har min remix!) C-ya !
 



Kom ihåg mig?