“Your lips are like wine, and I want to get drunk.” — William Shakespeare

 Sitter nu med cola som kyler ner min hals, har nog aldrig skrattat och skrikit så mycket i hela mitt liv.

Idag har jag absolut inte gjort någonting alls, självklart tittat lite serier och pluggat! Men sedan fixade jag mig i ordning och åkte ner till stan för att träffa Elin, Malin, Linnea och Olivia så vi virrade runt lite innan dom bestämde sig för att åka karusell. Efter två gånger så stod jag och Linnea och tittade på när dom skulle åka - tror ni inte han som jobbar där tvingar på oss också? Jo, så där satt vi fem och jag trodde jag skulle dö. Inte nog med detta så när vi åker super snabbt har ju jag glömt bort att min mobil va i fickan så den åkte åt hej-svejs, men som tur var höll den. Trodde verkligen jag skulle dö ett tag, vi åkte otroligt länge och han var riktigt skön som jobbade där så självklart lurade han oss med varenda gång vi trodde vi skulle stanna så körde han på mer. Efter att vi tillslut kom av så hade våra halsar blivit förstörda och inom loppet av tio minuter så mådde vi alla illa. 
Fick ta taxi hem eftersom mitt busskort hade gått ut 11 minuter innan, så bra avslut av denna kvällen.
 Så jävla grym kväll asså bästa !! 
 
( Igår: Hade en cp-dålig skoldag, allt jag ville var att bokstavligt rymma där ifrån och aldrig komma tillbaka. Men överlevde dagen och gick hem för att fixa i ordning mig. Sedan åkte jag ner till stan för att träffa Ina, Becka, Stella, Pottsen och hennes kusin - bästa Aussie - Ross! Så vi tog en fika på Strandgatat och sedan träffade jag Mery boobo, Aia och alla underbara !! Hade otroligt härlig kväll som gjorde upp för den tråkiga dagen, men sedan åkte jag hem och titta på Now you see me så jävla grym film! Bästa dave !)
 
Nu ska jag gå och lägga mig, varenda del på kroppen har blåmärken och har ont. Så ska verkligen bara gosa ner mig i sängen, och har världens roligaste samtal med Ashel - galna jävel. 
 
Good nightie!
 



Kom ihåg mig?