“Children must be taught how to think, not what to think.” — Margaret Mead

Underbart att ha en söndag utan söndagsångest, där i mot har jag det liite ändå. Men skönt att veta att det inte är någon skola i morgon ! Vaknade sent idag, men efter lip-stunden igår så däcka jag direkt men blev väckt mitt i natten av att en viss Emil ringer mig - när jag blir väckt under natten gör det atomatiskt att jag sover längre på dagen. Men när jag väl vaknade så gjorde jag det bästa som någonsin finns: stanna kvar i sängen och checka igenom mobilen, allt som har hänt på facebook, titta alla snäps och sms samt läsa bloggar. 
När jag precis var klar med det så kom morfar & Ulla då passade jag på att äta frulle, men tog med mig kaffet upp i sängen och satte på Girl Next Door. Men mami avbröt mig med att dra ut mig och handla eftersom jag blir ensam hemma i veckan bör man ju fylla på kylskåpet ! Nu är jag ner gosad i min säng igen och har tittat klart på bästa filmen. Snart mat och sedan tror jag det blir gym med min babe. 
C-ya later. 
 
 
 

Jag har läst din blogg ett tag nu och jag måste säga att den är supermysig!! Med risk för att låta som en creepy stalker måste jag säga att du verkar vara en sån himla härlig tjej. Snygg som fan är du också!!

Svar: Åh, har inte varit inloggad på bloggen på en vecka för att jag har haft så mycket att göra. Men loggar in och ser detta, du gjorde verkligen min dag tusen gånger bättre ! Du verkar som en superhärlig tjej och helt underbar, tusen tusen tack!
Bianca Eriksson




Kom ihåg mig?