“I’m tired. Tired today, tired tomorrow. I was tired yesterday and am tired today.” — Kim Hanbin

Jag måste säga att jag fortfarande är otroligt trött efter Berlin, men om Berlin resan kommer i morgon ! 
Idag vaknade jag sent och fick riktigt sova ut, men sedan fick jag stressa lite för att vi skulle på fotboll. Efter någon timme i kylan med Anni och även Julius gjorde oss sällskap (sedan var ju såklart min kära släkt där) så tog vi bussen hem. Träffade Anni på kvällen och myste till Mamma Mia samt gjorde kladdkaka, nu har jag snackat med Emil ett bra tag på FaceTime eftersom jag har varit i Berlin osv så är det första gången på länge vi har snackat. Men nu ska jag sova, otroligt härligt med sovmorgon i morgon !
Good nightie, Mr. sun.
Har också tillbringat min tid med HIMYM, för mycket tid. 



Kom ihåg mig?