If you can’t deal with my sarcasm. I can’t deal with being your friend.

Ligger mysigt i sängen på tog för mätt av frullen och lyssnar på Sommar i P1 podcast - Steve Angello. Tack vare Possy hitta jag den ! 

I söndags kom jag hem ifrån smögen och myste med familjen lite innan Ashel & Ida åkte. Då kom possy förbi och vi myste / snacka en hel del. Senare kom även killarna förbi och snacka lite, efter att dom hade åkt så somnade vi ganska snabbt. 


På måndagen gjorde vi en gose-frulle och efter att possy hade åkt fixade jag mig. Jag & Mami åkte ut för att handla lite saker till Rhodos, vi hyrde även film och så satte vi oss hemma för en myskväll. Filmen vi titta på hette My big wedding grym film! Jätte rolig verkligen, mysigt att ha lite lugn tid med Mami. 


Idag vaknade jag runt 11 men gick inte upp förens runt 1, älskar att ligga och dra mig i sängen. 



Kom ihåg mig?