“You need someone who goes out of their way to make it obvious that they want you in their life.”

Ligger i soffan och tittar på sista avsnittet av OITNB vilket är grymt. Ska sedan fixa stryk-tvätten och verkligen tänka på vad jag ska ha med mig, för de drar ihop sig nu. I morgon natt åker vi till flygplatsen, känns grymt ! 
I kväll blir de kalajs med Anni & Clari så riktigt bra avslut på svenska sommaren. 
I tisdags avslutades dagen med att jag och Brunberg åkte till donken, där efter åkte vi runt lite. Tack gud att den killen har körkort ! 
I onsdags träffade jag tjejerna och planera, där efter åkte jag till Denise och sa hejdå med ett gäng tjejer. Hon åker till USA i ett år (huuur grymt ?!), kommer dock sakna henne grymt mycket. 
Vi åt jätte gott och var otroligt mätt när jag kom hem! 






Kom ihåg mig?