“May the wind under your wings bear you where the sun sails and the moon walks.”

Söndag lika med söndagsångest... Vilket betyder åter igen en ny vecka snart, en vecka kvar till jullov. Kärlek♡
Men helgen har varit mysig! Torsdagen: lippelippan, det blev förfest hos Elvira och där efter drog vi till Lipz. (Dock fick vi åka hem till mig först, glömde mitt pass) Men tillslut hamna vi inne på Lipz och hade det roligt, med lite för många shots och lite för sent på kvällen tog vi oss hem. Abbe du är bäst i alla lägen !
 
Fredagen: Att gå upp till skolan var inte det lättaste, men det funka... Dock var dagen seg och när jag kom hem runt fem så somnade jag direkt. Hade feber och mådde inte bra alls, så det fick bli en hemmakväll för mig. 
 
Lördagen: På dagen pluggade jag, tog en promenad och chillade. Sedan så åt jag middag med familjen, där efter hämtade killarna upp mig och Pussy innan vi åkte till Ogge. Efter ett tag där åkte jag, Possy, Svanberg och Brunberg hem till mig. Efter mycket tjat ifrån Svanbergs sida så tittade vi på The Hills Have Eyes 2. Efter att dom hade åkt någon gång runt två så somnade jag. 
 
 
Idag: Andra advent idag och jag vaknade av lite adventsmys med mamma & Morgan. Där efter har jag inte gjort mycket alls, tittade på VS Fashion Show och drömde mig bort lite. Sedan har jag försökt att plugga.. Sjukt segt går det. I morgon är det åter igen skola och jag är inte så himla pepp för det. 
 
Just det OMG tittade såklart på Hobbit - The Battle of The five Armies, älskar den. Förstår inte hur folk inte kan gilla den, dock lipade jag sönder... Min älskade Kili ♥
 
HAA DEEE.

 



Kom ihåg mig?