“Fashion is a game that you have to play seriously” Karl Lagerfeld (The World According to Karl)

Nu har hela helgen gått och jag har inte bloggat något alls. Men för att ta helgen:
Fredagen: Jag och Maja gick för att bättra på våran fejk-bränna. Sedan åkte jag hem och tog en härlig dusch samt började fixa i ordning mig. Älsklingen kom lite senare och vi började sminka oss, sedan kom även Alex & Anni för att fixa mitt hår - hej, jag är inkompetent idiot. Alice kom också så vi åt tacos och sedan bar det av. Vi åkte runt i 45 minuter typ för att hitta den jäkla lokalen som jag har varit i ett x antal gånger. Klockan 11 kom vi tillslut fram, och då började kvällen. Den var härlig men varade inte länge, för några timmar senare var vi påväg hem. Jag & mjaa avslutade kvällen med godis och film. 

Lördagen: Vi vaknade runt 10 och hon var så otroligt jobbig - i love you, men ville mörda dig! Haha! Vi åt praktiskt taget godis till frulle och låg kvar i sängen och snacka/skratta. När hon åkte för att träna så började jag koka kaffe, Anni & Rossy kom ner till mig. Snackade om gårdagen i detalj som alltid samt åt en hel del, drack en mängd kaffe! 
När dom gick chillade jag framför The Carrie Diaries och då kom Effie. Chillade snackade, sedan skulle hon hem och äta. Efter ett tag åkte jag hem till Becka för att äta och titta på Mello. Kom hem runt halv elva, myste med serier, diska och där efter kom broshie hem. Phillen kom senare och vi satt och snacka ett bra tag innan jag somna. 

Söndagen: eftersom jag hade varit uppe halv natten så vakna jag sent. Har fått i mig en hel del kaffe, tittat på serier, och städat, ska dra igång med plugget nu! Ikväll ska jag nog träffa min babe. Orkar verkligen inte en skolvecka till - BEHÖVER LOV! 




Kom ihåg mig?