5901

Första skoldagen idag och kan inte påstå det minsta att jag har längtar tillbaka, speciellt inte när jag vet att jag måste ge ALL min kraft åt att plugga - finns inget annat alternativ. Men idag kom jag till skolan i sista minut då min buss var sen med 13 minuter, inte det bästa vill jag lova. Stannade bada på en och en halv lektion, då hade vi lite föredetta elever som föreläste - blev verkligen bara mer taggad! Sedan kom morfar för att hämta upp mig och vi åkte sedan till begravningen, som alltid är det mycket sorg och aldrig roligt. Där efter åkte vi hem till mammas moster och åt lite, efter detta så åkte jag & mami ut för att handla. Nu är jag hemma och ska titta på nya avsnittet av PRETTY LITTLE LIARS !!! (Sedan plugga...) 
Älskar verkligen min Filippa K klänning! 



Kom ihåg mig?