Let me seduce you with my extensive knowledge of fictional universes

Torsdagen spenderades med Emma på Olearys, åt otroligt gott samtidigt som vi tittade på indianerna på tv, dom mötte AIK. När vi hade suttit i ett antal timmar och ätit samt pratat åkte jag hem. Tittade på entourage och somna.


Fredagen / igår: hade en ganska så chill skoldag, tittade på friskole-spelen och åt ganska så mycket. Allt ifrån chailatte till mini-munk, kan säga att min mage inte mådde så bra. När jag kom hem titta jag på American Horror Story, där efter åt jag en sjukt god sallad. 
Amanda och Simon kom förbi för att snacka lite, när dom åkte hem åkte jag ner till stan med Rissan för att köpa godis. Tog bussen hem, Ashel var äntligen hemma !! 
Runt tolv kom Amandie, Simon och Alice för att Amandie skulle säga hejdå... Hon kommer vara ute och leva livet i två månader nu - kommer sakna henne till tusen ! 


Idag vaknade jag tidigt men jag ligger fortfarande i sängen, har tittat på entourage, the Carrie Diaries & The vampire Diaries!
Ska hoppa in i duschen och fixa mig nu, c-ya! 

 



Kom ihåg mig?