"Poetry doesn’t have to rhyme, it just has to touch someone where your hands couldn’t.”

Nyår slog som en bomb, mer förvirrad än någonsin, inte veta vilket håll man ska gå eller vilka saker som man ska följa. Men ändå mer motiverad än någonsin, ta tag i livet och leva på bästa möjliga sätt. Se saker från den ljusa sidan, träna bort dåliga saker som avundsjuka och att vara onödigt sur väldigt lätt. Bli en bättre variation av mig själv helt enkelt, otroligt klyschigt att använda nyår som en "förbättrings start". Jag ska spara pengar och hitta lycka i varje situation. Bli äckligt jäkla glad och känna att jag är lycklig. Något som är den senaste favoriten bland mina älsklingar är "bli känslomässigt orubbad", lyssna bara på det när man säger det så låter det ju fantastiskt. 

Dagarna har gått, haft besök av tjejerna och tittat på flertal matcher, stor besvikelse igår. FaceTime:at med min bästa och flippat loss på snäp. För det mesta som vanligt, sjukt opepp på skolan men någon gång måste man tillbaka dit. Ashel åkte upp till Norge nu så det är jag och mami ensamma, i morgon blir det mys av bästa sort. Är så sjukt lycklig & det kommer bli G r y m t !
Har även varit med Rossy, Effie, Alex och Linnea, sjukt mysigt och mycket skratt. Middag med pappa, Ida & Ashel stod också på schemat ! Idag har jag inte ens varit utanför dörren, leget inne och degat - sovit, gjort brunch och tittat på film. 
Nu ska jag sova för att jag ska upp tidigt i morgon, good nightie - sweetie !  
Checka in Anni & Rossys blogg för att hitta er träningsinsperation http://rosanni.forme.se




Kom ihåg mig?