“Why didn’t I learn to treat everything like it was the last time. My greatest regret was how much I believed in the future.”

Nyårs-målen är klara, tänker inte säga löften för löften bryts men mål kämpar man till. Så det är exakt va jag ska göra. I morgon ska jag upp ganska tidigt och försöka ta mig ner och sola sedan ska jag träffa brudarna vid Resia för att titta lite saker. Vill verkligen åka utomlands, låta tiden flyta iväg utan att man bryr sig, fixa en riktigt bra bränna och gå med beach hair. Jag hade gjort allt för att få åka ner till syrran i Aussie - saknar henne till tusen, vet att jag hade haft en toppen tid med henne och även saknade Reeb. Men nu är ett nytt år, en ny termin, får vila upp mig innan jag lägger mig och dör i plugg. Ugh. 
Sover just nu med öppna ögon, godnatt.





Kom ihåg mig?