“That’s what I wanna find. True love. The kind that you fight for, that you always put first. That makes you wanna be good and do better. And not just with any girl, with “the girl”. And when I find that, that’s all I need.”

Nu har jag precis tittat klart på Endless Love och det var verkligen värt väntan. Har väntat på den superlänge sedan jag råkade se trailern för några månader sedan, och som väldigt många andra har sagt - titta på den, så otroligt se värld. Älskar allt med det kan jag säga, att Alex Pettyfer spelar i den gör inte saken värre !
Första arbetsdagen idag, eller jag gick runt i någon timma och titta på vad jag ska göra i morgon... Usch är typ nervös, men i morgon behöver jag gå upp klockan halv 6 så jag behöver ju verkligen sova nu. Känns ändå härligt att äntligen få börja med första sommarjobbet någonsin. Ska hoppa över lite till andra bloggen och blogga där, så i syns och höres - good nightie!

 



Kom ihåg mig?