“Someday, someone is going to look at you like you’re the best thing in the world.”

Veckan har rullat på och det har varit allt ifrån kaos till underbart. 
Fest på en vardag och sova i dryga noll timmar har väl inte varit så underbart, men roligt ändå med skönt folk och härliga stunder. Gott skratt, underbara drinkar och allmänt wonderbart! Mycket plugg har stått på schemat och insett en hel del saker har jag väl också gjort.
 
 
Idag har jag försökt att plugga, titta på serier och lite så men pappa ringde och det blev middag på Buddy's. Sjukt gott även om nyheterna inte kunde vara sämre, vissa veckor är verkligen inte bra - denna veckan är verkligen såndan vecka. Självklart var han tvungen att hitta ett sätt att skämma ut mig innan vi åkte hem... 
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan prata, ska försöka plugga innan detta och sedan somna. 
Good nightie bitchacho!
 
 



Kom ihåg mig?