“I like my coffee how I like myself: Dark, bitter, and too hot for you.”

Veckor har väl passerat utan ett riktigt blogginlägg och det finns en förklaring till detta: plugg.
Har verkligen haft så otroligt mycket att det har varit sjukt, har knappt kunnat sova på kvällarna. Men i'm back, har endast en inlämning kvar och den ska jag fixa nu innan jag lägger mig framför Dawson's Creek. Vaknade sent idag och städade, sedan gjorde jag mig i ordning innan vi fikade lite samt firade mors dag. Tittat på supernatural och läst lite. 
Igår: kvällen var bra och på dagen gjorde jag inte så mycket. Åkte ner till Strandgatan med mina härliga brudar, drack en hel del kaffe och snacka om allt möjligt. Broshie och kussen kom även förbi en snabb stund, härligt att se dom båda. Slutade med att vi satt med grabbarna, självklart slutade allt med att jag och Phillen hade härliga skratt åt dåliga kommentarer... 
Fredagen: pluggade hela eftermiddagen, fram tills typ halv tolv då mina kära vänner fick något flipp och bad mig komma ner till stan. Så vi chillade på bryggan tills klockan blev två för att då cykla hem, sommaren har officellt börjat. 
 
Nu ska jag försöka få bort detta äckliga plugget så jag kan gå tillbaka och titta på mina babes. 
 



Kom ihåg mig?