• Jag kan bränna dig som du aldrig bränt dig om du leker med mig •

Klockan är tre och jag är fortfarande i sängen, åt mitt försvar är det inte fint väder och jag har inga direkta planer. 
Men ska försöka träffa brudarna och kanske Emil så behöver nog gå upp ur sängen snarast...
Kanske ska berätta om veckan lite lätt:
Onsdagen / Valborg: Det var kaos i skolan, stressade till tusen och gick inte ifrån skolan förens klockan 6. Då är jag så klart klumpig och ramlar samt krossar min mobil för att den flyger åt helvetes jävla väg. 
Kommer tillslut i väg till öresjö och Emmas stuga där valborg börjar. Grillen va det första som blev avklarat och vi alla åt, där efter följde massor av lekar, mer mat, drinkar och massor av skoj. Själklart flippet att bada hängde med! BåteN.. 
 
(bilder ifrån valborg)
Torsdagen: Åkte hem och inom några timmar var jag på överby med Stella & Becka för lite födelsedags-shopping!
Där efter chillade jag hemma tills jag och Possy åkte ner till stan för godisköp, där efter spenderades kvällen på min altan. 
 (bilder ifrån valborg, men alla bilder ifrån denna dagen är inte tagna av mig - utan av mina babes)
 
Fredagen: Jag vakna sent, och fick fixa mig direkt för att ta tre bussen ner till stan. Födelsedagsmiddag för Erkan blev det och där efter åkte vi hem till henne för en kväll av skratt, tårta, spel och helt sjuka saker! Riktigt lyckad kväll med mina älsklingar. 
 



Kom ihåg mig?