Något som definierar mig:

Snabbfakta: 
- Dricker för mycket kaffe, helst väldigt starkt med mjölk, alltid med sugrör.  
- Lägger nog mest pengar på Aloe Vera, sjukt gott. 
- Älskar ÄLSKAR älskar hösten, och jag går all in. Det finns inget bättre än kyla, löv som faller omkring och lager-på-lager kläder. Där i mot är jag så taggad för halloween vilket är den bästa högtiden på året, finns det något roligare än att verkligen fixa sig supermycket till en fest? Eller varför inte stå och baka massor av halloween-godis-bakverk? Samt att dricka té/varm oboy till massor av filmer. Har nog säkert skrivit upp 100 filmer som jag och Effie ska titta på, kommer bli grymt. 
 
- Varje söndag tittar jag på Gossip Girl, har gjort detta i flera år. Eftersom det sändes på söndagar har det blivit en vana. 
 
- Älskar verkligen Netflix. 
- Jag hatar att ha saker oplanerat nu för tiden, något som har växt fram nu. Men älskar spontana saker. 
 
Saker jag saknar: 
- Min syster, helt sjukt. Har snart inte träffat henne på ett helt år ! 
- Rhodos, självklart. Livets resa om något. 
- Avicii koserten, lyckligaste stunden i mitt liv.  
- Sommaren överlag, speciellt smögen. 
 
 
Saker jag länktar till: 
- Min födelsedag, på riktigt kan jag bara bli 18 år snart eller ?
- Att flytta ifrån Sverige.
- Att få körkort. 
- Att äntligen få åka til Tomorrowland.
 
Låtar jag älskar: 
- Kommer alltid älska Funeral med Band of horses. 
- Samt The passenger med Iggy Pop.
- Dör verkligen för Nej Tack! med Vapenbröder. 
- Notorious B.I.G ft. Bob Marley Hold Ya Head. 
- Johnny Cash ft. Bob Dylan Girl From The North Country. 
 - Avicii med The Days.
 
Bloggar jag läser:
 
Filippahulten.Blogg.Se
Pprettylittleliars.Blogg.Se
Nattstad.se/Kihlbergemma
Nattstad.se/Kajsalecander
Nordstrooms.Devote.Se
Hannalicious.Devote.Se
MalinOhlsson.Myshowroom.Se
 
Tv-serier jag gillar:
- Supernatural.
- Gilmore Girls, helst med en bra brunch in sängen. Deras höst här är helt underbar !
- Pretty Little Liars.
- True Blood.
- Entourage. 
- One tree Hill.
- Game Of Thrones. 
 - Men min favorit är Buffy the vampire slayer, kommer alltid vara och har alltid varit. 
 

Vilka härliga inspirationsbilder! :D

Svar: Tusen tack !:)
Bianca

Åh, hade inte väntat mig att gå in på din blogg och se mina gamla klass/skolkamrater i Vapenbröder! KULIGT!!! tihi!

Svar: eeeeeeh… W H A T ?! Are you kiddn' with moi?! Seriöst jag dör !!!!
Bianca

Hahaha nej!! Visste du inte det?! Första gången de spelade var på en av våra skolfester. Så roligt! De är grymma!

Svar: ehhh nej!!!! omgg döör juuu <3
Bianca




Kom ihåg mig?