“There are two reasons why people don’t talk about things; either it doesn’t mean anything to them, or it means everything” — Luna Adriana

Helt sjukt hur trött jag är nu för tiden, känns som jag sover hela tiden men är lika trött ändå. Somnade på både geografin och engelskan, men det är jobbigt när man har lektioner i biosalarna... 
Eftersom vi slutade innan två idag gick jag till gymmet för första gången på sjukt länge. Fy fan va jobbigt det var, asså det är helt sjukt hur otränad jag är. Men det är bara komma igång nu, vilket är en blandning av förjävligt och skönt. Jag är verkligen inte en sådan person som tycker att det är roligt att gymma, men det måste ju också göras - bara bita ihop. 
 
Sedan tittade jag på American horror story, Faking it The originals vilket var superbra avsnitt. Där efter somnade jag, tog en dusch och nu har jag läst lite psykologi. Måste verkligen sova nu, Natti !
 Helt extremt hur mycket jag saknar Berlin, bästa. Känns som det var flera år sedan vi var där men ändå känns det som igår. Något av det bästa jag har gjort, helt klart ! Billiga utekvällar, shopping, god mat och underbara vänner. Löv it ♡



Kom ihåg mig?