“If you think you’re wrong. 
Then do the right thing.”

Ligger och myser i min säng, har precis tittat klart på förortsungar - nostalgi! Men har aldrig tänkt på vilken politisk film det är, helt sjukt otroligt bra och allt är så himla rätt i den. Passar inte bättre än nu, med tanke på vilka vi har i riksdagen... Usch. 

Annars har jag bara pluggat, myst, ätit och städat idag. Men runt 8:a så kom str-brudarna och vi åt än massa godis/snacks/ äppelpaj samt skratta ! 

Igår så var skolan ganska bra, men sh skola... Så efter skolan träffade jag pappa & vi fikade på Strandgatan. Sedan åkte jag hem och åt lite, innan jag & Effie åkte ner till hemmakväll. Godis för 108:- check! Haha, sedan blev de att vi gick hem till Brunberg på förkrök innan lipz en stund. Kom hem rätt tidigt och somnade nästan direkt. Tittade lite på Matrix. 

Goa vänner man har! 





Kom ihåg mig?