“The person who broke you can’t be the one to fix you. Remember that.”

Nu har jag precis tagit en lång frulle framför en "ny" serie jag har börjat titta på, vilket är Witches of East End än så länge är den en typisk "Bianca-serie" så gillar den! Taggar dock Faking it i morgon, sådan härlig serie alltså.
 
Igår så hade jag inte sovit mer än någon timme på natten och kände när jag vakna att jag är sjuk, men gick ändå till skolan. Hade typisk - ont i hela kroppen - känsla som jag beskrev som "en aura som gjorde ont runt mig".
Efter skolan tog jag en fika med Papi på E-house, ceasarsalladen med kyckling är såå god där. 
 
Men när jag kom hem så la jag mig direkt i sängen och pratade med Effie i någon timme eller så, började titta på Witches of East End och där efter kände jag att jag mådde riktigt dåligt, så feber på runt 40 grader mår man inte prima av. Men efter lite mer snack med Effie och PH sedan snack med Brunberg somna jag ganska bra ändå. 
 
Det var rätt självklart att jag inte skulle till skolan idag så jag tog en sov morgon, men självklart ska mina grannar vara jobbiga och börja såga. Så gick upp och fixa frulle, nu ska jag plugga/läsa och titta på serier. 
 
Äntligen kommer min kära broshie hem idag också, har verkligen saknar den killen!
 
Ber er checka in Lindsay Lohans insta, hon kommer alltid vara en guldklimp i mina ögon, men älskar hennes bilder, stil och allt. 
 



Kom ihåg mig?