12. Meet new people - don’t be so quick to judge.

T I S D A G:

Så trött, alltså orkar inte plugg. Tänkte att plugg-livet var över efter GA men det var bara början... Tyvärr!
Jag är så jäkla seg på att plugga också, alltså super seg på att sätta igång. Alltid haft det problemet, vet vad jag vill men svårt att starta med planen. Sätta igång liksom!
Typ bara detta inlägg har tagit 45 minuter att skriva, sämst är jag haha.
Nej, men idag mådde jag riktigt dåligt när jag vaknade så blev hemma. Har försökt plugga, men också tittat på massor av serier. Alla måste se The 100 för jag älskar den, och är säkra på att ni också kommer göra detta. Jenny tipsade om den igår och har tittat klart säsong 1 nu. Skönt att jag i alla fall kan göra något fort - titta serier.
 
Lyssnar just nu på vår kära Flak-lista, bara 101 dagar klar nu. Kommer sakna allt !
 
Nu blir det plugg på riktigt, c-ya later. 
 



Kom ihåg mig?