people asking me what kind of music i like is such a stressful experience

Överdrivet trött. Dåligt med sömn och känns som jag är en zombie. Men nej, detta kallas känslan innan världens största uppsatts som avgör ditt liv. Kan fasen inte låta bli att garva åt hela alltet, förjävligt alltså. Nu Sitter jag lite för tidigt i skolan & pluggar, ska även stanna efter skolan. Allt för att få gjort något skit på denna uppsatts... 
Vilket är precis det mitt liv har handlat om det senaste! 

Igår där emot åkte jag & träna, där efter massor av plugg & lite snack med broshie innan han åkte upp till Norge igen. Sedan tog jag en dusch pch pluggade ännu mer. Runt tio kom Brunberg & vi tittade på film (han somna). Så åkte han runt 1, och då somnade jag ganska direkt! 


Vill få in uppsattsen & där efter bara andas ut samt ha ett underbart lov. 




Kom ihåg mig?